Na rozdíl od minulého ročníku, kdy došlo poměrně významným změnám v dělení modelů do skupin a podskupin Le Mans Series, na rok 2015 se chystají spíše kosmetické úpravy předpisů. Po dohodě s Romanem Štalmachem budou relativně nevýznamně upraveny předpisy pro GT2, uvažuje se nad možností ryze mokrého závodu - což je však do jisté míry vázáno na zájem ze strany jezdců. Jde o tom, jak se zachovat v případě, že se sejdeme, počasí je nejisté a čas všech přítomných se stává promarněným. Řešením by mohlo být v takových podmínkách umožnit výměnu modelu za takzvaný mokrý podvozek (s lacinou elektronikou chráněnou proti vniknutí vody) - při zachování původní karoserie.
Nejvýznamnější změnou tedy bude přeřazení modelů s dožívajícími karosériemi Mulsanne do LMP1, jak bylo plánováno od počátku roku 2014, kdy byla vytvořena nová verze skupiny LMP2. Do ní mají přístup pouze vozy s realistickou karosérií. Jezdci s Mulsanny se tedy budou od příštího ročníku přihlašovat jako LMP1, popřípadě mají možnost objednat si některou z nových karosérií inspirovaných moderními vozy LMP, případně využít doprodeje modelů vozů skupiny C firmy Blade. Pochopitelně je možné startovat i s realistickou karoserií GT, nebo si opatřit libovolný další věrný model, jichž však až tak moc na trhu není.