1.11.2.2017Ostrava Night 19
2.11.3.2017Ostrava Night 15
3.20.5.2017Otrokovice
4.10.6.2017Hudy Arena Open
5.22.7.2017Frýdek Místek Sokol
6.12.8.2017Blansko
7.26.8.2017Svitavy
8.23.9.2017Brno Bosonohy
9.17.11.2017Holešov
10.23.12.2017Ostrava hala

Novinky

18. 8. 2017Finále se pojede 23.12. v Ostravě od 7:00(Novinka)

Zatímco finálový závod je už naplánován do haly TJ Ostrava, na devátý závod ještě čekáme. Ve hře je Holešov 17.11. nebo noční Ostrava, zatím bez termínu. Finále seriálu pojedeme tentokrát od rána, hala se otevře v 7:00 a po závodech proběhne vyhlášení a předání cen.
15. 12. 2015První závody 2016 - 24.1. Ostrava, 30.4. Trenčín(Novinka)

Jisté jsou první dva terminy pro ročník 2016, poznačte si je
26. 1. 2015Možnosti termínů v roce 2015(Novinka)

čekáme na vyjádření dotyčných RC klubů dle plánovaného kalendáře. Zatím přicházejí v úvahu tyto termíny: 6.5. nejde Brno ani Blansko, mohou být Otrokovice? 24.5. Otrokovice? Brno? 28.6. Otrokovice? Brno? 4-5-6.7. Blansko? Sokolik? 19.7. Blansko?? po 13h zavodě v neděli ráno? 25-26.7. Sokolik?? + IC1/8 Veteran (pravděpodobnější termín) 15-16.8. ? 22-23.8. Ruda Slaska??? 12.-13.9. ? 20.9. Brno? po JMK 27.9. Brno? 17.10. ? rezerva?
18. 11. 2014Ostrava Cup začíná 22.11.2014(Novinka)

Pro sezónu 2014/15 vycházíme opět z pravidel Moravian Le Mans Series pro 2WD modely a z propozic RC Team Rychvald (a nechybí kategorie 1/12), který pořádá letos závody v Bohumíně. Umíme zajistit stoly a židle pro depo, ale pouze na žádost před závodem. Samozřejmostí je bufet na každém závodě s občerstvením po celý den. Stavba dráhy probíhá ve večerních hodinách den před závodem. Možno po předchozí domluvě přespat v hale. Každý jezdec je zodpovědný za bezpečnost svou i majetku ostatních. Nabíjíme v lipo ochranných sáčcích, AMB chipy je možno půjčit na místě u pana Tomáše Rajduse za poplatek 100kč. Ze závodů budou uveřejňovány reporty v časopise RC Cars. Jezdíme na koberci 20x30 metrů, případně 20x35 metrů. Součástí závodů bývají soutěže RC Drift Ostrava na samostatné dráze v hale. Používáme přezůvky a dodržujeme čistotu v hale! Kontakt Roman Krejčí, tel 602 824471 ostravacup@corally.cz Dráha http://www.mapy.cz/s/2mB9 - tělocvična TJ Ostrava, Varenská 3140, hala míčových sportů (GPS: 49°50'4.021"N, 18°16'8.008"E)
26. 9. 2014Závod v Otrokovicích začne později (aktualizováno)(Důležité)

Vzhledem k tomu, že nám meteorologové na poslední chvíli poměrně výrazně zhoršili předpověď počasí na sobotu, kdy jedeme závod v Otrokovicích, rozhodli jsme se začátek kvalifikací a závodů, původně plánovaných na 9 hodinu, posunout. Pravděpodobný sraz na dráze bude mezi 10. a 12. hodinou, s tím, že kvalifikace a vlastní závod začnou podle aktuální situace na dráze. Momentálně to vypadá tak, že by do šesti hodin ráno mělo pršet, během dopoledne by pak slabý déšť měl postupně ustávat, a snad kolem 12-13. hodiny by se dalo reálně závodit. Pokud vše půjde dobře, stále platí, že bychom se pokusili odjet úplnou délku závodu 4x15 minut - pochopitelně s tím, že by se končilo později, než bylo původně plánováno. Vzhledem k tomu, že někteří jsou poměrně z daleka, není třeba vstávat příliš brzy. Domluvený sraz ještě bude na stránkách upřesněn k večeru. Pátek 19:30: zatím se domlouváme tak, že kolem 10 by byl sraz u dráhy (dá přijet i později), a pokud to bude trochu možné, kolem poledne by začaly finálové jízdy.
7. 12. 2013Nejvýznamnější novinky v předpisech LMS 2014(Důležité)

Moravská Le Mans série projde v příštím roce patrně největší změnou předpisů za poslední 4 sezóny, a proto zde shrneme ty nejzásadnější, které se potenciálních zájemců a závodníků týkají. Nejvýznamnější změnou je vyhrazení skupiny LMP2 pro modely vybavené libovolnou karosérií sportovního vozu (tedy nejen LMP, ale nově i GT), která však musí být realistická, a tedy svým tvarem a provedením odpovídat předloze skutečného auta. Zároveň padá poněkud omezující ustanovení o šířce zadních kol, takže už nebude nutné kupovat unašeče na zadní nápravu nebo vyrábět užší mechová kola. Tato skupina by měla být lákadlem pro všechny, kteří mají rádi věrné modely sportovních vozů a zároveň rychlosti téměř srovnatelné s Open 2WD, tedy LMP1, které zůstává nadále téměř neomezené. Pro jezdce, kteří se rozhodou střídat karosérie podle typu trati, či momentální nálady tak, že by se 'přelévali' mezi LMP1 a LMP2, je dobrou zprávou, že pro celkové hodnocení šampionátu bude nyní primární bodování v absolutním pořadí, namísto dosavadního LMP1 jako tomu bylo dosud. Hodnocení v LMP2 i GT samozřejmě zůstane zachováno, včetně možnosti získat na konci roku krásný pohár či vyhlašování pódia na jednotlivých závodech. Ve skupině GT budou vedle stávajících vozů povoleny také modely s motory 17.5T v režimu Zero Boost a klasickými širokýmy pancarovými mechovými koly. Opět se vrací skupina GT2, ovšem v poněkud širší specifikaci tak, aby umožnila start prakticky všem vozům 2WD i 4WD, a to včetně těch osazených obecně rozšířenými karosériemi typu TC (Touring Car). Nyní by se do schématu tříd a kategorií LMS měly vejít téměř všechny existující modely elektro měřítka 1:10. Nicméně i pro ty, kteří by se ani tak nikam nevešli, zde zůstane možnost startovat a bodovat do absolutního pořadí seriálu LMS, a to v rámci kategorie FS/Guest, kde po vzoru klubové třídy FšeStock bude jediným omezením minimální čas nájezdu na jedno kolo. Shrnuto: a) nově mohou jet vozy 4WD Touring Car, a to v rámci GT2 nebo FS/Guest, b) věrné realistické modely budou mít své samostatné hodnocení v rámci LMP2
20. 6. 2013Le Mans vozy míří do Blanska(Aktuality)

Blíží se dvě nejvýznamnější akce pro onroad kategorii 2WD. V Blansku se totiž 30.6. pojede vrcholný podnik seriálu Moravian Le Mans Series a krátce na to 13. července slavná tradiční 12ti hodinovka na stejné trati. Blansko coby nejkrásnější areál pro závody modelů RC 1/10 tak bude opět mekkou krásných placek, které zde pamatují i závody Morava Cupu, kdy se ještě jezdily modely Pro10 na počátku tohoto století. Díky Le Mans sérii tak opět nacházejí tyto modely uplatnění a společně s klasickými modely World GT tvoří špičkové zážitky na asfaltu. Dobrou příležitostí pro další jezdce je možnost zajezdit si s vozem Yokomo GT podle pravidel Mibosport Cupu. Pochopitelně je zde možnost vyzkoušet modely pro zmíněnou 12ti hodinovku. Podle informací které máme, některé týmy právě závodu 30.6. využijí k otestování elektroniky, nastavení i obutí pro vytrvalostní závod. Díky početnému startovnímu poli si zazávodí opravdu každý, od zkušených borců pro začátečníky!!!! Do Blanska můžete zamířit již v sobotu 29.6. kdy se zde jedou spalováky 1/10 a 1/8. Na večerní čas je potom domluvený volný měřený trénink Le Mans série. Řada jezdců se do malebného prostředí autodromu chystá právě již v sobotu, aby vše připravili na nedělní hlavní závody. Co nás tedy čeká? 29.6. 18:00-21:00 volný měřený trénink, čas orientační 30.6. 07:00-08:45 volný měřený trénink 30.6. od 09:15 - 2x kvalifikace na nejrychlejší kolo 30.6. cca od 11:30 4x15 minut - hlavní finále vyhlášení výsledků: Le Mans série - podle počtu najetých kol za 4*15 minut bez škrtání Sprint - podle nejlepšího nájezdu ze 4 finálovek (NOVINKA!!!) seznam přihlášených - http://www.lemans-serie.cz/application/Blansko-2013-06-30-627.html přihláška - http://www.lemans-serie.cz/editapplication.html Všichni jezdci 2WD jsou srdečně zváni, vlastně je účast na tomto závodě natolik prestižní, že to je prakticky povinnost :) Prosím, řekněte to i ostatním, kdo by se mohl zúčastnit. Při zájmu formulářů můžeme vypsat i kategorii F1, nebo zapůjčíme kastli pro předělání na placku :)
22. 4. 2013Reportáže z Le Mans série(Novinka)

Prakticky z každého závodu je zvláštní reportáž psaná speciálně pro časopis RC Cars. Většinou se jedná o jednu až dvě A4 s fotografiemi z jednoho závodu, takže neváhejte a sledujte u svých prodejců.
22. 4. 2013LMS v Otrokovicích společně s PEJ F1(Novinka)

Letošní závod Le Mans série v Otrokovicích bude doplněn mistrovských závodem seriálu O pohár Elišky Junkové s modely Formule 1. Je možné se přihlásit zde na stránkách LMS, ale také na stránkách pořadatele PEJ http://www.tony.websnadno.cz/Terminy-zavodu209.html až se otevřou přihlášky.
13. 1. 2013Propozice na rok 2013(Novinka)

Nové propozice Le Mans Série vycházejí z těch loňských a v základních pravidlech se nic vyznamného nezměnilo. Kromě drobných úprav, příp. zjednodušení určitých pasáží dochází k následujícím změnám, které se však naprosté většiny jezdců nijak nedotknou: Skupina LMP2C byla zcela sloučena s LMP2 a z pravidel tak zmizela. Skupina GT2, jako jediná umožňující start vozům 4WD, je nyní spolu s oficiálně rozlišenou skupinou Yokomo GT integrální složkou skupiny GT a budou se z hlediska celoročního šampionátu hodnodit pouze v rámci této všeobecné skupiny GT. Předpokládáme, že pokud by se např. díky specifickým mistním podmínkám sešlo dostatek startujících jezdců GT2 nebo Yokomo GT, mohou být na jednotlivých závodech vyhlášeni samostatně. V rámci celoročního hodnocení však získají body pouze do GT a celkového pořadí LMS. Další novinkou je zařazení letního šampionátu FšeStock do struktury LMS. Tyto vozy budou hodnoceny jednak v rámci Le Mans Serie, jednak v rámci samostatného šampionátu FS, který se uskuteční v režii Romana Štalmacha.
18. 11. 2012Aktuální pořadí MSP v LMP2 a GT(Aktuality)

Moravsko-slezký pohár sestávající ze závodů v Rychvaldu a Ostravě letos podle vzoru Le Mans série vypisuje v rámci 2WD také hodnocení ve skupinách LMP1, LMP2 a GT. My budeme informovat o pořadí ve skupinách LMP2 a GT, zatímco LMP1 je určeno pro boje o absolutní pořadí a své samostatné hodnocení nepotřebuje. Jak tedy situace vypadá po dvou úvodních závodech? V LMP2 si vedení udržela Michaela Szotková se 32 body před Michalem Švihelem (25 bodů). Bronzovou příčku zatím drží velice rychlý Luděk Maléř, který startoval pouze ve druhém závodě a suverénně zvítězil. Následují Petr Goluch a Jirka Kunz. Šestá příčka patří mladému Petru Macháčkovi před dalšími dvěma dámami, Petrou vykydalovou a Lucií Krejčí. Tabulku hodnocení zatím uzavírá mladičký Kryštof Panovac. Připomeňme, že body se udělují podle klíče 20-15-12-10-8-6-4-3-2-1 a všichni jezdci vyjma prvních dvou startovali pouze jednou. Ve skupině GT se po dvou závodech ujal vedení další mladík Martin Korotwitschka, který tabulce pořadí vévodí se 32 body před Kamilem Tyroněm, jež sází spíše na svou pravidelnost a o jediný bodík se udržel před vítězem druhého závodu v Ostravě Jurou Hrabcem. Následuje Honza Košík s 15 body, obecně nejrychlejším jezdcem GT, který se ale specializuje pouze na závody LMS. Tabulku hodnocení uzavírají Tomáš Jírů a Filip Rajdus, kteří mají na svém kontě 10 resp. 8 bodů.
9. 9. 2012Vyzkoušejte nové mechy LMP2 !(Důležité)

Rádi bychom jezdcům, kteří například nemohou dosáhnout na špičku LMP1 či rádi zkouší něco nového, nabídli možnost svézt se o pořadí ve skupině LMP2, aniž by museli své standardní pancarové podvozky jakkoliv upravovat. Nabízíme plnohodnotné pancarové mechy šířky 32 mm na klasických širokých pancarových discích. Jedná se o nejjednodušší a nejlevnější způsob, jak vyzkoušet nebo se přesunout do skupiny LMP2 a třeba i si zabojovat o stupínek nejvyšší:-). Více viz sekce Články. Mimochodem, na přání je pochopitelně možné podobné mechy značky Corally vyrobit i pro skupinu GT, kde je šíře zadních kol omezena na 30 mm.
7. 9. 2012Le Mans se vrací na Sokolík(Novinka)

Po dvou měsících letní pauzy se vrací Moravian Le Mans Serie do Sokolíku sedmým letošním závodem. Přihlášky na stránkých pořadatele - www.lemans-serie.cz jsou již v plném proudu. Na jezdce čeká opět 4x15 minut finálových jízd do kterých proběhne sort na základě výsledků dvou kvalifikačních jízd, kde se počítá nejrychlejší kolo. Přijeďte si zajezdit nebo zafandit do příjemného areálu RC Club FM na Sokolíku.
20. 8. 2012První zimní termíny závodů v Ostravě(Novinka)

sobota -10.11., neděle - 23.12. (vyhodnocení Le Mans série 2012), sobota - 12.1. Pojede se opět ve velké hale na Varenské, areál TJ Ostrava.
30. 7. 2012Změny propozic(Důležité)

S ohledem na přípravu zimní sezóny dochází k několika změnám v propozicích. Jednak jsme zjednodušili výjimky ve výši startovného (články 1.3.2 a 1.3.3). Podstatnější změna se týká skupiny GT2, kde jsou nově povoleny motory Saturn 20T s převodovým poměrem 7:1 (článek 2.6.11).
2. 7. 2012Závod 5/7 na Sokolíku potvrzen(Důležité)

Dneska jsme obdrželi zprávu, že se závod plánovaný na tento čtvrtek v areálu Sokolík ve Frýdku-Místku může uskutečnit. Všichni jezdci jsou srdečně zváni. Prosíme o včasné příhlášení, neboť moc času už nezbývá.
1. 7. 2012Závod 5. července s otazníky(Důležité)

Ani týden před plánovaným závodem ve Frýdku-Místku se nám nepodařilo získat definitivní potvrzení, zda bude hřiště, na němž by se závod měl konat, volné. Areál je po celý týden zamluven k využití jiným subjektem, nicméně nejpozději v úterý ráno bychom měli mít v této záležitosti jasno. Trvá naděje, že by asfaltové hřiště, které je pouze malou částí areálu, mohlo být po domluvě k dispozici. Účast nám zatím při posledních klubových závodech přislíbilo celkem velké množství místních jezdců, takže se budeme snažit udělat maximum pro to, aby se závod uskutečnil. Ve hře také zůstává udělat závod v náhradním termínu v rámci klubového Racers Cupu 14. července. Otazníky visí i nad teoretickým závodem v hale 19. srpna. Naopak podařilo se potvrdit druhý závod na Sokolíku, a to na 16. září. Dlouhodobě je potvrzen také hodinový závod v Otrokovicích.
22. 6. 2012Le Mans v Blansku(Novinka)

Většina závodníků vyráží již během několika okamžiků směrem autodrom Blansko. Domluvene je večerní ježdění a organizátor Le Mans série nabídne Heineken pivo zdarma těm, kteří budou u dráhy dnes spát. Počasí by mohlo v noci pozlobit, ale od osmé ranní by to mělo být už jen lepší. Počítáme s velkou porcí kvalifikačních jízd Le Mans, které jsou předběžně plánovány na 2x30 minut s tím, že každý bude mít omezený počet kol na jednu kvalifikaci na 25. Vložený závod formulí může být doplněn i dalšími RC modely podle dohody jezdců, čas rozhodně bude a tak si každý dosyta zajezdí. Pro nejúspěšnější jezdce jsou připraveny drobné ceny, které věnuje české zastoupení Corally.
30. 5. 2012Drobná změna propozic pro GT2(Novinka)

Na základě poznatků z prvního odjetého závodu se zástupci nové skupiny GT2 dochází k následující změně v předpisech pro tuto skupinu: Odtravec 2.6.8 nyní povoluje výhodnější převodový poměr pro "Ostatní (karbonové) podvozky převodový poměr 6.00 nebo vyšší". Daná úprava bude platit pro venkovní závody LMS. Pro zimní část na koberci předpokládáme vyšší sladění předpisů s kategorií Hobby v Rychvaldu, což momentálně předpokládá povolení dalšího motoru, pravděpodobně Saturn 20T a zřejmě i další úprava převodového poměru tak, aby jezdci, odkud zatím přichází nejvyšší zájem o tuto skupinu, nemuseli měnit svá auta při střídavých startech v Hobby a GT2. Podmínka karosérie GT však zůstane pro Le Mans Serii zachována.
11. 5. 2012Brněnský závod se uskuteční(Důležité)

Navzdory ne příliš příznivé předpovědi počasí, potvrzujeme, že závod v Brně se uskuteční. Počítá se se zahájením normálně okolo 9. hodiny. Jezdci z Ostravska již svou účast navzdory nejistému počasí vesměs potvrdili a vyrážíme brzy ráno. Podobné zprávy příchází i z dalších částí republiky, včetně pořadatelů v Brně. Podle reálné situace na trati se buď pojede mokrý závod na kratší jízdy, nebo uděláme delší volné kvalifikační jízdy a pokusíme se závod, nebo jeho část odjet zcela na suchu. Podle našich informací tato trať poměrně rychle schne. Těšíme na se vaši účast. Podle Meteopress je předpověď zhruba následující: "Sobota 12.5.2012 Oblačno až zataženo, občas déšť nebo přeháňky... Denní teploty 11 až 15°C. Severozápadní vítr 3 až 7 m/s.", popřípadě zde: "http://weatherspark.com/#!dashboard;a=Czech_Republic/Brno". Obojí je velmi nadějné, na to jak předpovědi v posledních dnech vypadaly.
Page 1 of 3 (53 items)<<<123>>>
Výběr z fotogalerie
Toyota GT-One #XrayX10-JGR1 (Xray) - RC MCC Brno
Doporučujeme