1.5.5.2024Blansko
2.8.6.2024Otrokovice
3.27.7.2024Frýdek Místek Sokol
4.24.8.2024Svitavy
5.22.9.2024Brno Bosonohy
6.28.9.2024Hudy Arena
7.12.10.2024Otrokovice
8.23.12.2024Ostrava

Novinky

17. 10. 2024Zveřejněn návrh předpisů pro ročník 2025(Novinka)

Zatím v pracovní verzi jsme zveřejnili návrh nových, upravených předpisů MLMS pro následující ročník. Nejvýznamnější změna se týká modelů 4WD, kde by mělo dojít na rozdělení do skupin LMP4 (současné nejvýkonnější modely, jež už nejsou legální na ostatních závodech v okolí) a GT, kam budou spadat nejen všechny modely legální pro Hudy Series a další série podle těchto předpisů, ale i někdejší Hobby (GT2), LC Racing (GT3), případně velmi vzácné modely Yokomo GT 1/12, nebo předokolky FWD, apod. Smyslem je systém skupin 4WD zjednodušit a zpřehlednit, a zároveň umožnit všem dosavadním modelům účast v novém ročníku bez nutnosti změn.
22. 8. 2024Po třech závodech ve vedení Jiří Baštinec s GT(Novinka)

Těsně před dalším závodem ve Svitavách o tomto víkendu došlo ke zveřejnění průběžného pořadí po prvních třech odjetých závodech. Po hodně dlouhé době se na čele objevuje jezdec skupiny GT, mladý a velmi talentovaný Jiří Baštinec, který zatím podává stabilní výkony a ke všemu je velmi rychlý. Při problémech favoritů s modely LMP2 a absenci pravidelných rychlých jezdců v LMP1, se tak Jirka vyšvihl do čela průběžného absolutního pořadí s 34 body, za nímž v těsné blízkosti následují Roman Krejčí a Jiří Vaněk se 30 body. Zatímco v absolutním pořadí je Jirka Vaněk o tři desetinky za Romanem, v průběžném pořadí LMP2 zatím o bod vede Jirka před Romanem, za nimiž následuje Martin Krejčí, jediný další pravidelný účastník obvykle dobře obsazené LMP2. V GT za Jirkou Baštincem následuje jeho otec Květoslav Baštinec, přičemž třetí je zatím Jirka Vaněk se svým sekundárním modelem. Podobně se sekundární modelem zatím vede Martin Krejčí v LMP1, ale tam je to dané spíše tím, že žádný další jezdec zatím neabsolvoval ani dva ze tří dosud odjetých závodů.
29. 7. 2024Závod Le Mans v Brně se pojede až v neděli 22.9.(Novinka)

Závod Le Mans v Brně se pojede až v neděli 22.9. Bohužel došlo již před časem ke změně tohoto termínu, ale v našem kalendáři stále svítí staré datum. Omlouváme se za komplikace. V sobotu 21.9. se v Brně měl jet MRCup, ale po přesunu závodu MČR onroad se pojede seriál MČR právě v sobotu před nedělním Le Mans. Prosím, opravte si to ve vašich interních poznámkách a plánech.
4. 5. 2024Nedělní Blansko se blíží, trénujeme už dnes večer(Novinka)

Nedělní závod v Blansku sice nenabídne, bohužel, početné pole vozů, ale i tak to budou jistě příjemné závody a dobře strávený den. Hned po sobotních závodech MRCupu bude možné jezdit a trénovat na krásné dráze v Blansku. Navíc večer bude k dispozici táborák, takže špekáčky s sebou. Ráno, prosím, o brzký příjezd, odpoledne hrozí přeháňky, tak budeme chtít začít co nejdříve jezdit finálovky.
13. 3. 2024Pravidla pro rok 2024(Novinka)

Připravujeme nová pravidla pro ročník 2024. Nejvýraznější změnou je možnost startovat s druhým autem v jednom závodě. Více viz pravidla bod 1.3.6.
20. 12. 2023Ohrožení závodu z důvodu nemoci(Novinka)

Bohužel jsem tento týden dostal vysoké horečky a nejsem schopen normáln fungovat. Zítra napíšu definitivní rozhodnutí o realizaci či zrušení závodu :( Přihlášek je dost, tak to moc mrzí :(
18. 12. 2023Christmas Race 2023 Ostrava 23.12.(Novinka)

Poslední závod letošní sezóny a vyhlášení. To čeká jezdce seriálu Le Mans. Kdo získá týdenní kalendář na příští rok? Ti , kteří měli letos nejvíce startů. Těšit se můžete na čtyři finálové jízdy bez škrtání výsledků s nábojem vytrvalostních závodů. Kvalifikace na nejrychlejší kolo. Přihlásit se mohou klasické pancary, ale i vozy hobby 4WD, GT Stock a předokolky dle propozic. Do poslední minuty je pořadí v závodě otevřené, kromě rychlosti rozhoduje i taktika a vytrvalost. Zároveň jsme vypsali závody: Formule 1, 1/12 Stock GT, TC Stock 13.5, TC Modified, TC Truck dle pravidel MSP Bohumín. Příhlášky na MyRCM: https://www.myrcm.ch/myrcm/main?hId[1]=bkg&dId[E]=74333&pLa=cz Těšíme se na předvánoční setkání!
10. 8. 2023Páteční měřený trénink v Trnavě(Novinka)

Páteční měřený trénink v Trnavě začíná již od 10:00 hodin. Celodenní trénink stojí 10 EUR, případně večerní trénování bude potom oceněno dle domluvy.
22. 6. 2023Závod ve Svitavách se jede v sobotu!(Novinka)

Došlo trošku k informačnímu šumu přímo od pořadatele Le Mans série, tak prosím, vězte, že se jede v sobotu, tak jak je to psáno v kalendáři RC Modelklubu Svitavy. Na našich stránkách visel dlouho chybný nedělní termín. Snad se tedy všichni sejdeme v sobotu ráno, případně v pátek večer na krásné a velké trati.
4. 3. 2023Upravené přihlašování do závodů(Novinka)

Drobnou změnou v uplynulých dnech prošlo přihlašování na závod. Nově pokud se opakovaně přihlásíte pod identickým jménem, a ve stejné skupině, tak bude automaticky doplněna fotografie modelu, který máme uložený za poslední cca dva roky a nejvíce odpovídá názvu Vámi přihlášeného auta. Jelikož v poslední době moc fotografií nebylo, tak se funkčnost této úpravy může projevit až během letošní sezóny, nicméně pokud pošlete fotografii Vašeho nového modelu (nebo odkaz na existující fotky zde v galerii) na rsc@racingsportscars.com, tak bude do přihlášek obratem přidána. Chtěli bychom se vrátit k dřívějšímu standardu, kdy naprostá většina přihlášených modelů byla v galerii ještě před závodem vyobrazena.
9. 2. 2023Schválený kalendář 2023 je zde(Novinka)

Tak se nám vyrýsoval kalendář na letošní sezónu 2023 18.3. Holešov 22.4. Otrokovice 13.5 Blansko 1.7. Svitavy 30.7. Frýdek-Místek Sokolík 12.8. Trnava /SK 9.9. Otrokovice 23.9. Brno 30.9. Trenčín Hudy Arena /SK 7.10. rezerva 23.12. Ostrava
5. 2. 2023Předběžný kalendář a také větší změny předpisů(Novinka)

Dneska jsme zveřejnili předběžný kalendář Moravian Le Mans Series ročníku 2023. Data s otazníkem jsou ještě předmětem jednání s místními pořadateli a majiteli tratí, ostatní jsou už potvrzené. Ročník 2023 začíná halovým závodem v Holešově, který se tradičně pojede v rámci místního poháru závodů. Pokud jde o předpisy, nyní mohou ve skupině LMP3 nově bodovat všechny bezdušové 'zadokolky', běžně spadající pod LMP2. K této změně jsme sáhli kvůli nedostatku čistokrevných vozů LMP3, které letos jsou vypsány např. v závodě 12 hodin Blanska. Největší změnou je sloučení všech dvoukolek do 10.5T do skupiny LMP2, zatímco skupina GT bude určena výhradně vozům 4WD, v několika variantách, z nichž ta nejrychlejší bude nově rozšířená GT Stock. Ta budou zároveň sloužit jako reference pro uznání účasti případných dalších vozů 4WD, neodpovídající přesně ani některé z dalších specifikací jako Hobby (GT2), či LC Racing (GT3).
27. 11. 2022Letos už pouze jeden závod(Novinka)

Navzdory volnému termínu dalšího ostravského závodu v kalendáři, nyní jej oficiálně můžeme považovat za zrušený. Tedy jediný a poslední závod letošního ročníku se uskuteční 23. prosince v ostravské hale.
14. 10. 2022Svitavy - informace k průběhu sobotního závodu(Novinka)

Vzhledem k predpovedi pocasi jsme se rozhodli zavod uskutecnit v lehce jinem formatu. Rano netreba spechat, protoze zrejme dopledne bude prset. Proto navrhuji prijezd do arealu na pohodu na 10 hodin dopoledne. Casomira a dalsi veci budou takto pripraveny, nicmene pokud predpoved bude platit, tak muzeme finalove jizdy ocekavat po poledni. Chceme zavod urcite odjet i pri male ucasti, pri horsim pocasi. Ne v desti, ale na mokre trati bez kaluzi muzeme jet. Budte ale prosim v arealu opravdu pred 11, protoze se muze stat, ze prset nebude a pojedeme driv. Diky za pochopeni a tesime se na setkani pri poslednim venkovnim zavode. K dispozici bude kryte depo, ale stoly a zidle vlastni. Dostaneme se i do klubovny, kde muzeme travit pripadny cas, nez prestane prset
12. 8. 2022LMS Otrokovice chceme určitě jet, počasí zvládneme(Novinka)

LMS Otrokovice - předpověď se spíše zhoršuje... Ale pořád je šance na suchou sobotu. Nicméně po dohodě s Petrem uvítáme závodníky rádi už v 7:15 tak, abychom mohli co nejdříve začít. Ideálně v 8:45 rozprava a od 9:00 kvalifikace. Předpovědi byly v poslední době dost pesimistické a většinou déšť přišel mnohem později, než předpovídali, případne nepříšel vůbec, takže zatím neuvažujeme o zrušení, chceme určitě závodit a to pokud možno na suchu!
28. 7. 2022Bohužel i červencový Sokolík odvolán :((Novinka)

Byli jsme připraveni uspočádat závody i pro malý počet startujících, ale předpověď počasí je natolik devastující, že by ani nebylo kdy vyčistit asfalt a má prakticky pršet celý víkend :( Pokusíme se najít náhradní termín.
2. 6. 2022Červnový závod na Sokolíku je ODVOLÁN a zrušen(Novinka)

Z důvodu nizkého počtu přihlášených a deštivé předpovědi počasí jsme nuceni závod na Sokolíku tuto sobotu zrušit. Děkujeme za pochopení.
22. 4. 2022Otrokovice již zítra(Novinka)

Areál bude pro závodníky otevřen v 8 hodin, takže netřeba moc spěchat, abychom nezmrzli po ránu. Přes den má být pěkně, takže počítáme se zahájením a kvalifikacemi v 10 hodin.
25. 2. 2022Organizace závodu v Ostravě 26.2.2022(Novinka)

Vážení přátelé, ostravské závody bude realizovány následovně: Hala pro vstup bude otevřena v 8:30 hodin ráno 26.2.2022. Dráha bude již postavená, volná k trénování. Na MyRCM je již zveřejněný harmonogram, který počítá s měřenými tréninky od 10:00, kdy začne probíhat i registrace do závodu. Začátek kvalifikace bude ve 13:00 přesně, rozprava bude předcházet v cca 12:45. Samozřejmě, kdo přijde třeba až ve 14 hodin, plynule se zařadí do již rozběhlého systému jízd podle vyvěšení na nástěnce či MyRCM. Je možnost nastoupit třeba až na finálové jízdy, i tak bude dost času na poježdění. Vzhledem k počtu přihlášených budou kategorie rozděleny následovně: 1/12 GT Stock a 1/12 Open pojedou společně klasicky 3 kvalifikace a 3 finálovky s počítáním výsledků jako např. v Bohumíně. Vyhlášeno bude zvlášť pořadí Open i GT. Kategorie formule bude vyhlášena samostatně, ale pojede společně v bloku s Le Mans. Takže tady čeká monoposty kvalifikace na nejrychlejší kolo a 4 finálové jízdy po 10ti minutách, kdy rozhodující bude počet najetých kol. Společně s formulemi bude ve skupině zařazen i vůz LMP3, což je vlastně formule s kastlí prototypu a všichni tak mají podobný jízdní styl. Kategorie Stock bude rovněž sloučena v jízdách s některými vozy 4WD startujícími v Le Mans. A pojede stejně kvalifikaci na nejrychlejší kolo a 4 finálové jízdy po 10ti minutách a rozhodne počet najetých kol. Zbytek dvoukolek pojede v rámci Le Mans ve dvou skupinách (LMP1+LMP2 a zvlášť GT). Zároveň zůstává jedna pomalejší skupina Le Mans série pro začínající jezdce nebo zkrátka ty, kteří budou v kvalifikaci na zadních pozicích. Myslím, že je důležité, aby i začínající měli svůj prostor.
10. 2. 2022Kalendář i propozice zvěřejněny(Novinka)

Máme pro Vás kalendář závodů pro letošní rok. Na venkovních závodech se vždy pojede také závod F1 Classic, tedy doutníků a také současné formule budou vítány. V pravidlech se předepsal minimální poměr ve skupině GT Stock na 1:4,5 pro větší vyrovnanost skupiny GT. Zároveň padlo omezení motoru v LMP3.
Page 1 of 5 (98 items)<<<12345>>>