V letošním roce nedochází k žádným zásadním změnám v propozicích. Za zmínku stojí následující:
1. Modely s karosérii Protofom Mulsanne budou zařazeny do skupiny LMP1, nikoliv už tedy LMP2 jako v minulých letech. Důvodem je jejich vysoká funkčnost a aerodynamika spojená s nerealistickým vzhledem, proto najdou uplatnění v LMP1, nikoliv v maketových modelech LMP2
2. Abychom si ušetřili čekání u dráhy, jestli nepřestane pršet, rozhodli jsme se uspořádat venkovní závody i v horším počasí. V praxi to znamená, že by si jezdci měli připravit přestavbu na mokrý vůz, nebo lépe ze starých dílů sestavit druhý podvozek, který by byl osazený levnou elektronikou a zajištěním proti vodě. Nemusíme jezdit ve vlnách vody, ale trochu mokra by nás nemělo rozhodit. Asi budeme jediný seriál v ČR pro elektro modely, který se pojede za každého počasí, tak je to výzva pro účastníky, aby se připravili. Na vodě je to zábava, pokud se nebojíme o drahou elektroniku. Karosérie resp. barevné provedení musí zůstat stejné pro mokrý i suchý vůz.
3. Loni startovaly v GT2 i vozy s motorem 10,5T a přesto byly automaticky považovány za součást, podskupinu GT. Nyní sice v rámci GT2 startovat mohou nadále, ale budou hodnoceny mimo GT2 i do skupiny LMP2 namísto GT, která je omezená mimo jiné motorem 10,5T. V GT tak zůstanou motory 21,5T s dynamickým časováním nebo 17,5T v zero boostu.