Skupina LMP2, a vlastně i GT, byly při vzniku Le Mans série určeny zejména pro tehdy hojně rozšířené podvozky Tamiya F103 GT, které se kromě jednoduchosti vyznačovaly zejména použitím úzkých a lacinějších mechů DTM, jinak běžně používaných pro cestovní vozy. Zatímco v sezóně 2009 byly téměř všechny tehdy jezdící modely LMP postaveny na bázi Tamiye, a sezóna 2010 se stále nesla ve znamení dominance tehdy již oficiálně rozlišeného LMP2, s mohutným nástupem Pancarů se širokými mechy začala skupina LMP2 zkomírat, zatímco v silnější LMP1 bylo mnohdy přeplněno. Pro mnohé, hlavně začínající, jezdce mající sériové Pancary se pak šance na úspěch v nejsilněji obsazené skupině LMP1 stala prakticky mizivou a možností stále zůstával přechod do alternativních skupin LMP2 nebo GT.
Omezení šířky zadních mechů však vyžadovalo nákup speciálních předělávek na zadní nápravu, tzv. unašečů, což vyžadovalo další nemalou investici do nového auta. Navíc dosud běžně používané unašeče pro XRay nelze použít na rozmáhající se podvozky Corally 10SL. Proto jsme vyzkoušeli možnost nalepit běžně dostupný mech Corally, určený pro přední nápravu, na zadní sjeté pancarové disky a zatím se to velmi osvědčilo. A tak jsme se rozhodli takto vyrobená kola nabídnout případným ostatním zájemcům o start v této atraktivní skupině, která si v rychlosti příliš nezadá se silnější sestrou LMP1, a navíc umožní start věrnějších moderních modelů, do nichž by široké pancarové mechy dozadu buď nevešly vůbec, nebo jen s velkými obtížemi (např. Courage LC70, Royce RM1 nebo věrný model Toyota GT-One).
Využijte této jedinečné nabídky, zabojujte si o stupně vítězů, a ještě ušetřete za mechy na zadní nápravě, neboť jsme schopni výměnou za zcela sjetý zadní disk nabídnout takto vyrobené LMP2 pancarové mechy za cenu pouze 300 Kč, což je jistě pro občasné starty v LMP2 výhodnější nabídka, než si pořizovat úplné předělávky na kola DTM. Zatím jsme schopni okamžitě připravit jednu tvrdost - sh26, nicméně LMP2 jsme testovali na sh26, sh30 i sh35 a všechny tyto tvrdosti jsou na objednávku k dispozici. V případě i nezávazného zájmu, nás kontaktujte buď přes email, nebo se můžete domluvit přímo na závodech u organizátorů Le Mans série.