Na brněnský závod v květnovém termínu se přihlásilo celkem 23 jezdců. Bohužel z rodinných důvodů se 4 jezdci odřekli v sobotu během dne, jeden pro nemoc o pár dní dříve a nejvzdálenější účastník nepřijel. Nakonec tedy do kvalifikace nastoupilo 17 jezdců. Předpověď počasí vyšla výborně a celý den byla trať zalita sluncem tak, že se radovali ti, kteří mohli na svůj vůz obout tvrdé bezdušáky, které se ukázaly jako velmi vhodné zejména v závěru jednotlivých finálových jízd, které se jely po 15 minutách na celkem 60 minut.
Kvalifikaci ovládli bratři Krejčí, oba startující na podvozcích Xray X10 Link s karosériemi Porsche 962C. Zejména Roman Krejčí poskočil ostatním o téměř sekundu a bylo jasné, že bude jeden z hlavních favoritů závodu. Osmý čas zajel Jiří Groch a taktak se vešel do finále A. Groch startoval ve skupině LMS40, tedy na sorexech 40, které se zde ukázaly v jeho případě jako velmi dobře fungující obutí, ačkoliv filozofie této skupiny měla být spíše pohodová nikterak rychlá jízda. Mezi gétéčky to bylo opět velmi zajímavé, i když Jan Košík od začátku dokazoval, že letos má namířeno k zisku titulu. Navíc loňský šampion Pavel Melicher pověsil vysílačku jak se říká na hřebík a skončil ze závoděním. Kromě domácího Grocha, zde brněnské barvy hájil ještě Jaromír Sattler, který se s přehledem dostal do áčka se svou plackou LMP1. Dalším domácím jezdcem byl Milan Cendelín. Z Brtnice dorazil Miloš Pokorný a příjemným překvapením byl start dvou borců ze Zlína, tedy Richarda Granáta a Milana Pešky. Zbytek startovního pole tvořili jezdci ze Severu Moravy, zejména pak z Ostravska.
Finále A patřilo zpravidla hned od prvních kol Romanu Krejčímu, který si rychlou jízdou vybojoval vždy několikasekundový náskok. Za ním byla situace mnohem vyrovnanější, ale během kol se na druhém místě dokázal prosadit Jiří Groch, když setřásl rychlého Pavla Rajduse, Martina Krejčího či Jaromíra Sattlera. Ke konci 15ti minutové jízdy bylo patrné, že mechy na placce Romana Krejčího fungují hůře než vyhřáté sorexy na podvozku Xray upraveného Jirkou Grochem ve stylu F103GT. Přesto první jízdu vyhrál Krejčí před Grochem o 8 vteřin. Ostatní ztráceli 2 a více kol. Pěkně si vedl Martin Krejčí, když dojížděl na 4. místě před zkušenými borci Granátem a Peškou. Sattler měl bohužel hned v první jízdě problémy a zbytek dne stahoval rychlou jízdou ztrátu. Druhé finále bylo v závěru hodně dramatické a Grochovi se podařilo zvítězit po 15ti minutách o jednu sekundu! Boj o první místo se zúžil na dvojici Krejčí-Groch, ale jen do prvních minut třetí čtvrtiny, kdy se zřejmě kamínkem poškodily převody ve voze Krejčího. Výměna obou ozubených kol trvala téměř 10 minut a jezdec byl mimo boj o vítězství. Přesto se rozloučil se závodem rychlou jízdou v poslením finále, kdy najel na druhého Grocha jedno kolo. Tomu už ale v té chvíli o nic nešlo a jen kontroloval pohodlný náskok před Pavlem Rajdusem. Krásné třetí místo nakonec obsadil Martin Krejčí, což je jeho dosud největší úspěch v poměrně krátké dvouleté závodní kariéře. Další místo patřilo Granátovi a už pátý byl nejlepší jezdec skupiny GT, tedy Roman Holaň, který jezdil výborně a po problémech s osou u Jana Košíka pro sebe rozhodl souboj s Rostislavem Kušem, který tak dojel druhý. Sprintující Košík byl nakonec třetí a získal cenné body do skupiny GT.
Velmi dobře zajela i Petra Vykydalová, která vyhrála slabě obsazenou skupinu LMP2. Přesto si její výkon zaslouží pochvalu, protože zde zajela zatím svůj nejlepší závod v kariéře. Uvidíme, zda její forma bude nadále narůstat při dalších závodech Le Ma