| Přihlásit Skip Navigation LinksHlavní stránka > Články a reportáže > Blíží se závod Le Mans i F1 v Brně

Blíží se závod Le Mans i F1 v Brně

11. 5. 2011

Pozvánka na 22.5.2011

Seriál závodů Moravian Le Mans series se stěhuje na jižní Moravu, konkrétně do Brna Bosonoh. Už v neděli 22.5 se rozburácí elektromotory :) na jedné z nejdelších a nejstarších tratí na Moravě. V plánu je závod na 4x15 minut a také závod vozů formule 1 (3x10 minut), kde je jak známo silná základna právě na Brněnsku. Konkrétní délka obou závodů může být upravena podle počtu startujících. Pojedou se tradičně kvalifikace na nejrychlejší kolo a poté finálové jízdy, kde se výsledky nájezdou počtu kol budou sčítat. Formule se budou počítat do seriálu tzv Grand Prix Morava F1, kde se již jely dva závody v Ostravě.

Pro jezdce, kteří v tomto seriálu ještě nestartovali, doporučejeme vyzkoušet trochu jiný styl jízd, než při klasických klubových závodech. Čeká vás mnohem více ježdění. Každý si najde svého soupeře, protože v těchto závodech jezdí nejen rychlí jezdci, ale ve finále C či D si zase zajezdí spíše začátečníci, takže si zajezdí opravdu každý a nikdo se nemusí bát, že by mu někdo na trati překážel. Bez problémů se může zúčastnit každý, kdo jezdí World GT v seriálu Xray Challenge v rámci skupiny LMP1, která je bez omezení, podobně není problém vypnout pohon předních kol na vašem hobby GT voze a stejně jako loni jet v rámci skupiny GT s takto snadno předělanou čtyřkolkou. Ovšem motorizace je u těchto vozů GT omezena na 21,5T nebo Johnson

Přihlášky jsou již spuštěny a také první účastníci přihlášeni. Pro pravidelné jezdce ze severu Moravy doporučujeme hromadný převoz závodních vozů společně, pokusíme se v tomto případně i trošku pomoct, ať nikdo nejede zbytečně takovou dálku sám. V Brně se jelo už i loni, ale i když byla nabitá startovní listina, počasí závodu nepřálo. Přesto se závod odjel a myslím, že se účastníkům líbil. Letos sázíme na dobré počasí, aby to byl závod se vší parádou, tak neváhejte a přihlaste se.